今日上英文堂個時
無撚啦啦比個英文老師叫比$0.5
但我只比咗$0.3^^
我覺得黃xx真係好似個英文老師 連頭髮都一樣......
我右邊個個係傻的.....會無端端打我囉
從昨天到明天都係得一個人係屋企....連續三日=.=
我終於覺得一個人係屋企係
好好好悶.......