最近,接觸了一個認識很久,但從未認識說話的人.......
很奇怪,同佢可以說很多很多,,,,
今日同佢睇戲,佢又再搵番女朋友和解了,,,
睇到佢這樣,就會諗點解佢可以要令自己唔開心呢???
點解明知道會變番之前咁重要繼續,
就好似我以前咁.
曾經我會為朋友既唔開心而煩惱,
但而家既我選擇了沉默,
可能我既生活已經有好多好多既煩惱了,
可能計算到自己沒有這樣的能力,
可能對人沒有那麼熱情.