| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 2 月 26 日 星期四  |
今日,我打針~  |
分類: 未分類 |
今日,我係學校打針TT (係全個P6加埋DP1)
我好驚驚~(但係我冇cry)我個班有人cry~
我覺得個姑娘好衰~
我因為唔咁SEE個姑娘係到做咩
SO,我同人傾計LO!!\
咁,個姑娘打LA!!(我係唔知ga!!)
咁個姑娘打LA!但係個死人頭姑娘- -
打左5秒~(D人係打3秒到)
仲要係我個岩岩打完針的傷口到拍左2下
我好痛LO~打完針而經好痛LA~
仲要拍左2下~
令我痛上加痛T.T
|
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 我係木笛隊,但係布0比賽 |
分類: 未分類 |
今日,我本來係去比賽~咁我係係第二個小息要去找老師!! 咁我去找LA~跟住,我同D同學仔去練LA~ 練到六點半到,我地出發LA~ 到左個到,係果到D人話~聽日先係WO 所以就冇去比賽LA~ 聽日仲有多餐mcdonlad食^^ |
2009 年 1 月 3 日 星期六  |
| 冇!! |
分類: 未分類 |
today, nothing special!!..............................................................................................................................................................................
(閱讀全文) |
|