今日,在中文堂 
張老師無啦啦(講緊書) 
掉了支粉筆落 
去那兒(超敏感).
佢好 
佢立刻bring
紙巾
系黑板前
對住我地
clean
接著
我班D boys say
'張老師,我地喱班有女仔架'
我同我死當Mavis面對面says
'好嘔心呀!!'
我返到home同My Mother講喱件事
佢話
'你地成班Girls可以告佢牲蘇擾呀!'
我立刻大笑!!
大家有咩意見可以系訪客留言到留言.
or去
http://phpbb.guestbook.com.tw/g15/gbook.php?applicant=Gigi
|