暱稱: m1ss muz1性別: 女國家: 香港地區: 屯門區
彈琴比賽
今日係我一生人當中the first one彈琴比賽.
因為我比賽的時間係2:15,
所以我今日不用返學.
我係No.37唔係太早/太遲.
差唔多到我的時候,
我有D緊張 ,但係上了台之後我好像無曬感覺 ,好輸服.
我今次有82分(無獎) ,但係我無唔開心 ,
因為比賽一定會有勝&輸 ,如果無這就唔會叫比賽.
今日可以機會參加彈琴比賽 ,可以見識一下 ,實在太榮幸!
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 213 | »