我真係好唔gur Blue House 啦啦隊leader囉 __(只係其中一個-----區姣忽)
今日已經好比面佢..去+啦..{本來諗著唔去+}
就講下今日啦>>>
成日就係到發姣:::
成日係到拉高個音泥講野:::噪音來的)))
自己教得唔好..就係到話我地:::自己又唔係跳得好靚喎)))
又叫我地叫大聲d喎...知唔知我地1D個幾個要英詩比賽+)))
比人叫左入泥同我地一齊跳..跳得唔好比人笑...又係到喊)))
好心佢啦)))成日似住自己係Prefect就係到話YiNg攞電話出泥影佢相|||
嘩]]影你..唔係呀]]影你同影塊豬排有咩分別呀??塊豬排仲靚過你多多聲啦..\\\
仲有呀..你自己夠攞住部電話四圍行啦))又唔見你話下自己)))
自己未做好))就唔好話人啦)))
溝仔溝到發晒姣))你E招唔岩我地+)))你用泥姣你條仔啦)))
我地唔受+))sOr...]]]
都唔知d仔係咪貪你夠姣))所以先溝你+)))
我有少少感覺::佢係玩你個囉)))
嘩::我依家好熱呀}}串到佢熱晒}}}
請各位((幫下我地Blue House 啦啦隊d成員出返口氣)))串下條友啦||唔該你地呀)))
待續>>>>
|