仆街啦Trace,你做咩要離間我d朋友wo?
我頂你呀,鬼唔x你去死啦,仲叫呀yip責我名,你通常都請yip食野,佢一定唔會叫woody責你架,仆街....
仲話係我講野woody先責我,咁你又冇傾咩!
咁叻係到話我,你又好好咩?講到自己好好人咁,想起都想吐呀!
仆街,你考試幾多呀?你係bend幾呀,唔好要我講出來啦,笑死人架!我雖然都唔係最好,但起碼好過你呀!
你讀咩學校呀,其實都唔唒問,一定係馬登個d啦,再唔係就是.....(講唔出口),免得被人叫呀woody責我名啦,咁就唔好啦!