你同我講你喊,你哭得多d定你哭得多d,
我地唔理你幾日,你唔理我幾多日呀,計埋今天就5日呀,trace
我地都冇5日咁多啦,最多就一日or二日,你呢,你現在又點wo
我同你講sorry,冇屈到你架,我都講過係msn d 說話係唔知佢係點架,你誤會左我,then又串我,咁我點keep on 講wo
咁今天我同你講Sorry~Sorry~
咁你原唔原諒我呀?