今日午膳上左天台, 初初冇咩野, 之後......(省略), 跟住點知陳思晉唔肯同陳凱雯坐! 所以有幾個男仔用鼓棍打佢, 其實扮下野嫁炸 (好似有笨,靳,袁誌謙,文,君俊), 點知佢地打埋我譚景浩, 豈有此理! 今日同陳顥之玩, 打到我自己都瘀左......(閱讀全文)
哈哈, 頭先同陳顥之玩, 打到佢紅晒! 今日上天台, 譚景浩又比人打喇! 真係慘, 唉! 我開左個facebook呀, 但唔識用! 邊個可以教我呀?