今日係Sport Day,
好happy呀!!!(好tired)
因為有得跑,(100m短跑)
雖然lost左,(第四名)
但係都好開心,
因為有得跑lo!!!(好激)
另一方面,
有更激既野.......
就係啦啦隊la!!!
點解?
因為有得大叫有得play,
幾正呀!!!
============================================
賽後感:
其實我想參加班際接力嫁,
但係我癈呀嗎,
冇法la!!
OFF!!!