♥琴日同埋今日都係聯校''
♥6點半就要返到學校-3-累死囉
♥呀SIR話只要拎到頭6名就可以慶祝架啦,,,'']]
♥KakA'' 所以今日每個人都巧比心機喔!!
♥唉唉唉,,,''
♥4X100 男甲同埋男乙都比人DQ呀'']]
♥國賜B喊呀今日>W<''
♥見到都痛痛- - - - 嘻嘻''
♥第1次見佢喊咋,,,'' 平時睇佢做野甘事但
♥估吾到佢係個對運動甘認真既人''
♥佢一定以為係自己既錯啦,,,]] 其實都吾關佢事既
♥係第1棒果個XXX起跑問題-3-''
♥返到學校都差吾多6點半!!,,,''聽埋呀SIR同埋MISS講野
♥就開始慶祝'' xDxD 等左巧奈啦!!
♥每人一支可樂!!]] 拍6次3342就開''
♥兩個呀SIR就拎住條水喉_]] MISS就拎住支可樂
♥一開D可樂就差吾多冇哂-W-
♥比人捉左去王SIR前面,,,搞到比王SIR用水淋-3-''
♥全世界D人都成身濕哂!!'' 嘻嘻
♥玩得巧開心喔...'' 快D到出年就巧啦 KakA
|