KArEnA`♥}SpAcES
 


 
2007 年 11 月 9 日  星期五

喊 呀.''!!

琴日同埋今日都係聯校''

6點半就要返到學校-3-累死囉

呀SIR話只要拎到頭6名就可以慶祝架啦,,,'']]

KakA'' 所以今日每個人都巧比心機喔!!

唉唉唉,,,''

4X100 男甲同埋男乙都比人DQ呀'']]

國賜B喊呀今日>W<''

見到都痛痛- - - - 嘻嘻''

第1次見佢喊咋,,,'' 平時睇佢做野甘事但

估吾到佢係個對運動甘認真既人''

佢一定以為係自己既錯啦,,,]] 其實都吾關佢事既

係第1棒果個XXX起跑問題-3-''

返到學校都差吾多6點半!!,,,''聽埋呀SIR同埋MISS講野

就開始慶祝'' xDxD 等左巧奈啦!!

每人一支可樂!!]] 拍6次3342就開''

兩個呀SIR就拎住條水喉_]] MISS就拎住支可樂

一開D可樂就差吾多冇哂-W-

比人捉左去王SIR前面,,,搞到比王SIR用水淋-3-''

全世界D人都成身濕哂!!'' 嘻嘻

玩得巧開心喔...'' 快D到出年就巧啦 KakA

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 26 | »