終於派完卷啦
幸好小弟沒有心臟病發
我升到班丫(!!!!!!!!!!)
出年5樓見;)
但係
小弟要drop科丫
抄chem&m1
chem份paper fail
差2.5分
應該拉到合格
(a君: 咁你就唔好話fail 2科啦..仲話drop
bio份野差0.5先合格
今次真係難左好多
bio可以有phy拉
cs應該pass
wakaka
ls pass(!!)
話說派左2份paper
1份要+埋其餘果2份
結果: failed
第2份
獨立的1份卷
pass
計埋% 合格(!!)
出年就係5b人啦;)
____________________________________________________________
勁慶;@
今日要去個briefing
話說小弟聽日要去camp
白痴leadership camp
(講起就火 極唔想去)
但係因為要discuss埋份ls
所以late
入到hall
企係台上面果條仆街 <---用仆街先形容到佢 冇其他比仆街更貼切
話:
遲尼既問番你d fd啦 我唔會再重複架啦
(wif 串咀的語氣)
真係丫
你唔會再講 我可以理解
但係洗唔洗咁講野丫
我殺左你老豆咩(??)
定係踩親你條尾丫
我唔_識你囉
咁既語氣算點喎
搞到小弟勁慶
完全唔想去
其中一個factor係因為佢
luckily,
我個leader唔係佢
邊個比佢做leader真係前世唔修
RIP
聽日唔比拎ppp..
不如我死左佢好過
精神食糧冇左啦
睇你點捱
今次仲唔玩死你(?)
____________________________________________________________
以下內容可以涉及不安成份
敬請家長留意
OR
不喜勿看
(會不會隔得太多了..
碌多陣就到架啦
不喜的可以skip哂佢
雖然也不太會有不安..)

腳
損左
丁血baba聲咁流
(a君: 流血可以baba聲咁威威??
因為刮到canteen丁登
所以搞到咁;'(
(其實都唔係好不安姐..
____________________________________________________________
之後去番丁more peaceful既野 <---是否錯grammer了..(?)

ps. 聽日應該冇得打嚕
有點sad既成份
____________________________________________________________ |