雜記

2011 年 6 月 27 日  星期一   晴天


hea=w= 分類: Life

小弟真係好好好鬼鍾意killin' time架姐
今日都係
morning
去左hall
聽唔知咩鬼野
好似係人口普查既野
之後就睇戲
好似叫Miss Potter丫
內容唔知
因為訓左

之後又話班班都要作story
for children under 6
小弟唔係特別叻
呢丁野都係比其他人啦

afternoon
(可以省略)
____________________________________________________________

end
____________________________________________________________



滴滴尼一天遊 分類: Life

小弟去左滴滴尼丫on 26/6
參加咩鬼迪迪尼物理世界
張飛120炸
好平丫=w=

小弟學左
friction啦
Newton first law啦
KE&PE啦
仲有光丫
聲丫
都幾多下..

即使學左咁多野
但係小弟仲玩左8次space mountain
唔知3定4次buzz lightyear
(玩到悶=,=)

小小世界既船仔
小弟同2個友人不停不停咁shake架船
(是小弟我的idea喔=v=)
因為前面果架同我地果架都冇人
shake到2架撞埋一齊..
之後仲比人鬧=3=
呢丁野冇可能同爸爸媽媽一齊果陣做到
好開心丫

wakaka
小弟係果個車車度睇煙花
停左係度
左住人
之後聽到天橋下面有個staff大叫快丁開車
但係小弟架車車唔行囉
踩極油門都冇反應..
之後小弟就大叫:
唔得丫 冇反應丫(!!)
之後就奈我唔何=v=
一陣姐
之後都行番
小弟好開心丫
可以係車車度睇煙花
不過影到曚哂=,=

攰攰攰
之後去左買野
丁首飾好鬼令丫
小弟樣樣野都嗌令
友人都唔知比咩反應小弟
小弟買左野丫
GLAD;)

隻腳超痛
加上個camp,
消耗小弟大大大大大量體力
又唔夠訓
挑戰體能極限(!!)
__________________________________________________________



刻●克●黑 分類: Life

topic簡單丁尼講係camp後感
早幾天因太太太忙而冇打
小弟可將這camp conclude成3個字:

●step 1: 刻
刻當然唔係深刻(!!)
小弟哪會=,=
刻苦
都痴痴地
做咩野都係被控制
老實說
小弟覺得自己直情坐緊監咁
同prisoner冇分別
i hate that bitch(!!)
她真的很討我厭
煩到high high
我媽媽都冇佢咁煩
_ _(!!)

●step 2: 克
克服啦當然
小弟一直都堅持
一直一直期待著走果刻
果刻不知幾開心
幾感動
果種感覺好似果丁比個法庭判坐終身
因為行為良好
而早丁放出去既prisoner
踏出jail果刻
何等感動(?)

●step 3:黑
小弟曬哂囉
明明隻手白雪雪
都黑左好多丫
黑裹透紅=,=
好多蚊咬丫
小弟應該有>15粒
丁蚊勁變態
住係果度丁蚊真幸福
也沒辦法吧
誰叫小弟的血好味啊
(a君: 你彈開啦  [毆]

一句到尾
如果唔係比面坊ちゃん
小弟都唔會去囉
this event is disaster to me
攰死人
___________________________________________________________




2011 年 6 月 23 日  星期四   晴天


DISLIKE;( 分類: Life

終於派完卷啦
幸好小弟沒有心臟病發
我升到班丫(!!!!!!!!!!)
出年5樓見;)

但係
小弟要drop科丫
抄chem&m1
chem份paper fail
差2.5分
應該拉到合格
(a君: 咁你就唔好話fail 2科啦..仲話drop

bio份野差0.5先合格
今次真係難左好多
bio可以有phy拉
cs應該pass

wakaka
ls pass(!!)
話說派左2份paper
1份要+埋其餘果2份
結果: failed
第2份
獨立的1份卷
pass
計埋% 合格(!!)
出年就係5b人啦;)
____________________________________________________________

勁慶;@
今日要去個briefing
話說小弟聽日要去camp
白痴leadership camp
(講起就火 極唔想去)
但係因為要discuss埋份ls
所以late
入到hall
企係台上面果條仆街  <---仆街先形容到佢 冇其他比仆街更貼切
話:
遲尼既問番你d fd啦 我唔會再重複架啦
(wif 串咀的語氣)
真係丫
你唔會再講 我可以理解
但係洗唔洗咁講野丫
我殺左你老豆咩(??)
定係踩親你條尾丫
我唔_識你囉
咁既語氣算點喎
搞到小弟勁慶
完全唔想去
其中一個factor係因為佢
luckily,
我個leader唔係佢
邊個比佢做leader真係前世唔修
RIP

聽日唔比拎ppp..
不如我死左佢好過
精神食糧冇左啦
睇你點捱
今次仲唔玩死你(?)
____________________________________________________________

以下內容可以涉及不安成份
敬請家長留意
OR
不喜勿看

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(會不會隔得太多了..
碌多陣就到架啦
不喜的可以skip哂佢
雖然也不太會有不安..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



損左
丁血baba聲咁流
(a君: 流血可以baba聲咁威威??
因為刮到canteen丁登
所以搞到咁;'(

(其實都唔係好不安姐..
____________________________________________________________

之後去番丁more peaceful既野  <---是否錯grammer了..(?)

ps. 聽日應該冇得打嚕
      有點sad既成份

____________________________________________________________




2011 年 6 月 22 日  星期三   晴天


;'( 分類: Life

果然
小弟math都係要抄
值得高興既係
小弟econ pass
原本諗住都係岩岩好果隻
點知都有56%
係幾值得開心既..

抄左科core
睇ls
條友遲遲都未留
好心佢交低丁野先啦
想擔心死人咩
2科core fail就捌捌架啦
大佬=,=

坊ちゃん
對唔住丫
我應承過你math要有60%
但係而家只係得44.7%
成績表有冇()都成問題;'(

聽日phy chem bio
真係夠哂刺激=,=
唔想drop科..
已經抄左個m1
再fail就真係..
___________________________________________________________



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 26 | »