girlching
暱稱: a靜"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久遺了=]
僧一個人同愛一個人一...
發現左樣野-口-''
公開哇'''!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Reina●Ching
最近訪客
最近沒有訪客
pet
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 1077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


2007-03-30

金日...中文演講LA~''

完全講左D唔知自己講咩GE野~@~@''

哈哈哈''之後普通話又是''真係完全唔知自己做咩LO~=口=''

之後午息.............................''

見到果個衰人~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''

真係呀..個排球點都打唔中佢架=3=''

之後同危葆佢地傾計LA~''發現左原來得番自己人個會好悶..唔知點咁架''

見到WINDSKY佢..自己1個..好似.............唔知點講~XDD''

如果我冇哂朋友...我都唔知自己點生活呢=口=''

反思''影班相'''!!~''

熱到呀媽都唔認得呢-口-''

比後面D男仔..整=3=''

冇得同何童企~唉!!~~''

不過班相''冇左3個人呀..呀葉問有冇影..唔等你呢''XDDD''

SO呀..仲誤會你特登唔想番..!>M<''

 

WINDSKY咁夜都未番=口=''真係唔知佢想點''

其實你屋企人唔錯架''雖然............................

但係佢地都會關心你''記唔記得聖經講過架~??''

有好多父母..不懂用哄的方式去教自己兒女..他們也不想的..

其實父母是很愛你的啊~>M<''[[[[[個人經驗]]]]

 

明天番教會了~XDDDDDDDDD''

2:00至4:00~>M<''聽家姐說好好玩的..XDD''

有野就打我手機吧''!!~

刊登時間︰2007-03-30 11:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


???????? 驚訝

知識論~??????????煩100% 呀!!=3=''

阻住我做功功=3=''

搞到我鬼咁大壓力~''

真是$%^@^#$

咁日宗教堂..

真係好開心耶~~''係咁講..[[你老闆]]

3個字..變成我的名言=口=''

呀君笑我-3-''

maths~'' oh no~~~~~~~'''

無lala比達野我做-3-''

要我教下課再下課-3-''

仲要係新1課..洗唔洗對我咁好呀-3-''

邊個投我ge~??我要打死你地呀!!=3=''

死la~..唔識教呀..只係識教自己-3-'''

點算..你話點算-3-''

音樂~呀葉..真係笑死我la~XDDD''

金日D呀SIR狂走音...金日係唔係叫走音日~??''

真是..哇哈哈''

係HOME~>.<同呀君傾MSN~喲..比我玩死了!~XDD''

之後就同家姐傾番教會的事~wooo~''

 

 

世上有冇叫緣份呢樣野..就好似他..3次..足足3次...神..我真是愛死你啊!!~

原來...世上有叫緣份呢樣野..睇你有冇把握佢...

但係我唔敢去認識~@@''

是否好白痴-3-''!!~

但跟他...人說..我跟他..其實也有3次緣...>m<''

只是我細膽吧!xddddddddddddddddddddddd''

 

金日又唔見把尺......但每次..神也替我找回''

所以..對我來說..很有意義~''

 

下星期一可以換季la~''

比windsky老點...話可能6月''

傻架..實熱死-口-''

刊登時間︰2007-03-29 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


oh no~!! 滿足

金日...冇d咩野la~照舊咁la~''

呀葉..XDDDD通識堂佢好勇敢呀!!~叻啊!!~''

其實我們..什麼也控制不到@@''

不對嗎.!??

我也控制不到我不相信你!!~'''但我學會..相信!!!嘗試~!!''

琴晚..我發左一個我好鐘意GE一個夢..

我跟他在1起!!大家也明白大家的心意~!!"'

但一切都是假的..

金天在SCHOOL中,..不大舒服耶..很暈..一眨眼...黑了..

才慢慢好了..可能在家中冷了~XDDDDD''

他叫什麼名字..??我很想知道耶..很想去認識他..但不敢.......>M<''

真花心啊!~'''XDDDD''

 

哎呀..你個社長..真係認你好耐LA~''你估你仲係社長咩!??''

扮哂野咁..唔夠我講就係SCHOOL報仇..你都幾好野WO!~''

真係好想打9999999999去罵你LO~''金日..哈..抵你呀..話我..自己拎黎GE!呵2!!''

 

 

皮蛋超可愛耶!~''皮蛋瘦肉粥!!~XDDD''

 

我認為..打BLOG/XANGA...只不過是想給你想給的人看..把自己想的..去告訴他!!~''

不對嗎../???我真迷惑.............很想相信你..我知..愛1個人是沒錯的..我不會阻止你..XDDD''

SO我相信你耶!!~

而且我學會了等待~~!!!''

大家打BLOG/XANGA..也只是想說給別人知自己的東西..而不是去記下自己的生活~''

我想過...為何要打呢''況且..他也不在乎~!!!!!!!!!!!!!!!!!!只在乎她已而!!~''

刊登時間︰2007-03-28 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


點解我俾人強暴後你先懂得珍惜我??? 驚訝

金日好興幸唔係演講...BUT下一堂就死得人多了-口-''

中文變左..問答比賽~''XDDD''

BUT唔多好玩LO~!XDDDDDDDDD''

英文堂..傾計LA~''

真係好想搞BBQ~..歡送MISS LO~''

但唔多想31-40 GE人去''''真係唔多鐘意''加上唔熟''

呀君都知架''XDDDDD''

文藝..唔多想WIN~..真係..唔想WIN LO~總之唔想'''

週會..哇塞''呀葉係果部分係最好笑LO~XDDDDD''

笑死我LA~>M<''

聯課..可以跟呀君1組''真是超正呀!>M<''

下次同埋呀婷佢地..咁就VERY GOOD  la~XDD''!!~'

 

 

點解我俾人強暴後你先懂得珍惜我???''

大家1定好奇怪..我做咩用呢個題目呢'''''''''''''''''''

因為............................................因為我....

我................................我被................

....

....

....

...

....

.....

一套小說吸引了..網上睇的..

而且是真人真事''''

那女孩[[晴晴]]升了中學..[[小學校花]]朋友離她而去!!!~

個個孤立她..原因是什麼?????????相信大家真覺得無聊..

是1個叫[[天]][[黑社會]]的人弄的..他見晴晴好令女..睇中左佢..就叫人孤立佢..再姦左佢''

當左有校霸[[威哥]][[黑社會]]][[地位大過天的]],,酒店服務生[[蜻蜓]]做了她呀哥..件事才開始好轉了'''

而且當中那 女孩喜歡的男孩叫[[OK]]],,,,[[OK]]明明喜歡他..但又怕以前影衰佢..

現在.....晴晴被姦了..現在才後悔..

真不明[[晴晴.]]].威哥他幫妹.[[即是她]]報仇...但她又害怕..真不明白

刊登時間︰2007-03-27 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


超爆hate d日本人

PE玩籃球......

呀葉同WINDSKY講果招式..好似好好玩咁=3=''

我最想玩GE係..所謂GE[[爆籃]]??''

可惜我唔夠高...[[比呀葉取笑]]=3=''

 

金日英文堂超煩呀..

個miss洛呀??又唔係佢教,,..咁多野講=口=''

之後反思...哇..好唔順lo唔知y~.''

之後唔知點..我地成組就去左玩福音日ge野=口=''

windsky明明冇參加架..y有得去架=3=''

之後..最後都冇後悔玩呢個game!!''

因為都幾好玩..同之前教會ge差唔多..

不過金次冇咁好玩..[[因為我知點玩呀ma=口=]]

之後最怕ge係最後呀..無lala熄哂燈wo..[[我仲以為停電sin好笑=口='']]]

之後我好驚..[[本人比較怕黑=口=']]聽到d人叫..仲驚.=口=''

之後又唔見危葆,松誼...搵唔到人[[籃]]=3=''

之後開左少少燈..就見松誼..緊係走去[籃]住佢la~..

我真係好驚架=3=''嗚嗚

粒煻都冇呀=3=''

好在home有''呵呵!!!~''

放左學..同危葆,ivy..沅桓...去玩..!!''

去到某地方..好多男仔..超唔想行去果度行去..=3=''

之後沅桓同危葆話唔緊要la~...

點知...

d男仔係咁叫令女果d野la~!...之後ivy,沅桓同危葆玩我....話.叫.............        我

唔好提la~..衰..人!!!~

but最後沅桓同ivy..嗌交散ban=口=''

 

 

睇完電視..超爆hate d日本人..

都唔明我以前做咩咁無奈like d日本明星~-口-''

好在呢家鐘意d美國ge明星姐@@''

待續..超爆hate d日本人..

刊登時間︰2007-03-23 10:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


驚訝

【尋著你的那天】
詩集:盧永亨作品集 02 - 尋著您的那天,6

傳說人生只不過是個夢:無方向、無意義、沒內容;
貧窮或富足,結局都一樣相同,如炊煙飄散埋在糞土中!

茫茫人海找一快樂美夢:無傷痛、無怨恨、沒淚容;
流浪在世間,試圖找絢爛彩虹,但千山走遍仍未見影蹤…

直到一天我在塵世尋著你,徬徨空虛悄然消失遠飛;
與你偶遇原是我畢生的福氣,如黑夜盡頭重現晨曦…
在那一天我在塵世尋著你,從前孤單我從此不記起;
你賜盼望、承諾這愛永沒盡期,灰色人生變成絕美!

到世界盡頭唯願我始終毋忘記:驚喜人生乃來自你!

 

金日中文...說話評估....OH NO~@@''

講健康耶..好驚=口=''

之後普通話又要WO~..

點知驚足成日都未到我..我唸住金堂講架LA~..

D人講左就狂傾計..唔洗理我地架LA~..

搞到冇哂時間..黑人憎~~

 

放學...搭姨姨架車...!!''

見到佢...............個朋友=口=''''

之後見到好多野發生~..eg~見到好得意ge細路仔..同我同姨姨佢地傾計..

之後又比架貨車差d撞過黎...果個人識唔識渣車架...

之後落車見到隻大左肚ge肥狗係巴士站..[[冇人養的]]

 

番到home~..又整論壇!呵呵呵

 

刊登時間︰2007-03-22 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


~^^~ 開心

金日我地上完堂..........

之後之後之後打排球..

等左好耐架LA~.呵呵''

之後打到途中

WINDSKY佢地話要打

松誼就話好LA!!''

點知...''打鐘反思'呵呵呵''

抵死..!!

算吧''又要等下次LA~~!

放學...番到HOME..........

掛住整論壇!!''沒辦法~在SCHOOL做哂功課~!!'''

之後搵左呀哥同超好朋友ANN幫手!~哈哈哈''[[兩個都係網友黎架..對我好好的說]]

我整係樣衰D架LA~呵''

不過都算有進步架LA~@@''

刊登時間︰2007-03-21 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 20 日  星期二   陰天


逃避 不安

冇咩特別ge野發生la~''

聯課la~~!!''

超唔其代,.,,

因為我知我一定會唔多開心..

so我唔敢望住佢地發生d咩事..

而且都唔多想知佢地有冇做過d咩..

只係知自己唔想唔開心..

so唔望過去..而且唔想再扮開心~''

之後我就成日最多同沅桓講野......

而且次次都係佢叫我=口=''

唉....

真不想受傷..不想接受現實..

之後祈禱..祈求心情會好過點..

而且希望不憎每1個人..

因為我明明不想憎..也控制不到..........

最後心情好了..但不想望過去..直到完了聯課....................................................

刊登時間︰2007-03-20 10:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


XD 驚訝

金日上IT堂..幫呀君....XDDDDDDDDDDDDDD''

1蚊1分鐘耶=口=''仲未BO~!!呵呵呵''

中文又寫作評估~@@'''

作左接近700字=口=''白痴=口=''

午息冇野做..超悶...............

 

鐘意1個人有何定義架~??''真係好想知......

其實我發現左樣野..原來愛1個人會留意住佢~

但點解我唔知我自己鐘意佢D咩GE!~?""

 

哇哈哈...星期五..福音日~XDD''

有好多野玩架..好早已經知LU~呵呵''

總之好好玩,...但係我本身都唔多想去玩GE~..BUT........

翠瑚要去..咪玩下,LO!~呵呵''

加上最後呀哥又去WO!~~..唔去點得呢!!~呵呵呵'''

 

講真..真係有D掛全小學GE呀哥..[楊俊]>W<''

打極比佢都唔通=3=''

刊登時間︰2007-03-19 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


=口=''

金日超低能

上PE堂''

走黎走去'''~

打籃球果D AL~!!~

本人喜歡跟伊文家妹佢地一齊打多D...

起碼會教下我點打=3=''

上IS~哈哈哈39分呢''

高過呀君~XDD''

而且..仲係全組最高分~=口=''超無奈''果時測緊..提水比佢地..又唔信我=3=''

哈哈..XD''

BUT伊文比MISS呃左=3=''個MISS唔認~=3=''

上英文堂..哈哈..超好玩..狂同君傾計=口=''

最後畫海報~''笑鬼死la~呵呵呵''

 

午息..又打籃球~哈''排球比松個細佬搶sin一步~=3=''

就同危葆打[宇毛球]~之後就打籃球~..~''

呀c同松誼就打[[冰崩球]]=口=''~

 

放學同危葆走..見到ivy同沅桓''

之後ivy同我上車''

番到home~..松誼同我講~:

佢細佬比d fly仔[守身]]=口=''

之後佢細佬得12蚊..d fly仔 照拎=口=''

聽完超無奈..12蚊都拎.....=口=''

加上欣盛果邊咁多人..點[守身]]呀=3=''~

刊登時間︰2007-03-15 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]