×﹍*all ❤ab0uT ❤ Y0u *
__▋人*越大::
:*____就越想【幼稚】 
girlyoyo
暱稱: +°CryStaL ♥ 新禹` A.N.JEIL ©
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-09-15
今個禮拜(1-5)
2009-02-01
2009-01-09
戀愛的回憶~1-2
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 2661
2009 年 3 月 13 日  星期五   時晴時雨


今個禮拜(1-5) 愉快 分類: 未分類

好耐冇打bl0g...

好la~

我就講下今個禮拜la~

(一)

今日勁悶..

可能因為飯焦頭冇番=[

上上下I.S.

阮siR無端端教緊燃料(such as 石油氣)

講左句"火褪"...

由訓覺狀態変到精神=.="

佢想講嘅系火水...

 

(二)

週會無端端有個中史問答比賽`?

分開四社...

紅`黃`藍`綠`

紅社D人...

相差100分...

唉,包尾 ...=[

之後,

上音樂堂,

係玩電話既時間,

坐最後,

同李Ter&陳Sar(個NAME都係方Bi改)係到玩

勁開心...

音樂考笛試

今次未抽到我..

下次實抽到我..

(三)

原本無野好講,,

不過,

上家政對住MiSS Ch0w

勁無聊..

 

(四)

去ch0ir比賽,

唔洗上"李香琴"個MATH堂,

勁開心,

仲有,

我見到我小學d fds.

=JaNiCe=小倩=

仲有小雲"細老"=兆君=

YeAh~

 

(五)

唉~!

我今日MiSS Ch0w捉左去G01(訓導室)

因為我"界"手..

被MiSS Ch0w見到...

佢問來問去d野都一樣

......

MiSS ShInG冇番

女仔冇P.E.堂

上左圖書館,

同李海盈&AV係到玩"星星"
 

......"

V. art果陣

測驗=]

放學後,

同方Bi及 麥an 搭82

好大聲唷!!

其中有gag ga bo:

因為我 & 麥an 有電話

方Bi話

3蛟3斤菜

平比你牙

1蛟1斤

1蛟1斤...哈哈

 

講住咁多先~886~!