| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
今個禮拜(1-5)  |
分類: 未分類 |
好耐冇打bl0g...
好la~
我就講下今個禮拜la~
(一)
今日勁悶..
可能因為飯焦頭冇番=[
上上下I.S.
阮siR無端端教緊燃料(such as 石油氣)
講左句"火褪"...
由訓覺狀態変到精神=.="
佢想講嘅系火水...
(二)
週會無端端有個中史問答比賽`?
分開四社...
紅`黃`藍`綠`
紅社D人...
相差100分...
唉,包尾 ...=[
之後,
上音樂堂,
係玩電話既時間,
坐最後,
同李Ter&陳Sar(個NAME都係方Bi改)係到玩
勁開心...
音樂考笛試
今次未抽到我..
下次實抽到我..
(三)
原本無野好講,,
不過,
上家政對住MiSS Ch0w
勁無聊..
(四)
去ch0ir比賽,
唔洗上"李香琴"個MATH堂,
勁開心,
仲有,
我見到我小學d fds.
=JaNiCe=小倩=
仲有小雲"細老"=兆君=
YeAh~
(五)
唉~!
我今日MiSS Ch0w捉左去G01(訓導室)
因為我"界"手..
被MiSS Ch0w見到...
佢問來問去d野都一樣
......
MiSS ShInG冇番
女仔冇P.E.堂
上左圖書館,
同李海盈&AV係到玩"星星"
......"
V. art果陣
測驗=]
放學後,
同方Bi及 麥an 搭82
好大聲唷!!
其中有gag ga bo:
因為我 & 麥an 有電話
方Bi話
3蛟3斤菜
平比你牙
1蛟1斤
1蛟1斤...哈哈
講住咁多先~886~!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|