因為好懶既願因so就無咩打blog(懶人>.<")<我係!!!>
本黎今年打算唔返大陸既.唔知點解最後多係返左去
坐車坐到屁股好..........
我8月19日晚上就會返黎啦!!(唔好掛住我丫bye..)
今日同二個fd去游水
曬到D皮膚黑左(可憐)
我每一次去游水唔知點解都會落雨
(游水先黎落雨,唔通連個天都唔中意我?)講笑:)
悶0o.o0..........
.\_/."
吓!