時間能否讓我回到過去,那些無憂無慮的日子!?
 
 
giveup_ieng
暱稱: S. IENG
性別: 女
國家: 澳門
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
回憶
2010-10-15
有冇人想收養狗仔?
12種紓緩憤怒和25種快...
平野冇好野
文章分類
全部 (278)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 278
留言總數: 242
今日人氣: 2
累積人氣: 5205
2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


2010-03-30 分類: 未分類

 上星期收到學校寄來的信...

還以為是什麼...原來是成績單...

我一直都很擔心管理學原理會FAIL...

因為那一科我沒有用很多時間去溫習..

雖然當天我熬夜..不過我是在玩的多= ="

一看到成績單...全個人都放鬆了...而且...蠻開心的說...

唉...由報考台灣開始到現在..我都沒有溫習過..= ="

怎麼辦...真的想死...

一直都想到台灣諗書...但又不努力..

真搞不懂自己想怎樣...

總是缺少一種幹勁~~~~~T^T

發表時間:2010-03-30 12:22 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 分類: 未分類

因為報考了台灣的大學的關係,所以前幾天我開始溫習數學,

可是,我已經把所有東西都還給老師了。

全都忘記T^T...

我的記憶力不算差,但是我失憶的能力比它更強。

唉…怎麼辦?有人可以幫幫我嗎?

如果我上一年有報考就不會這樣了。

但我可以恨誰?

恨我媽不讓我報考還是恨自己不堅持?

發表時間:2010-03-02 02:46 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2010-02-12 分類: 未分類

啱啱執房戈時搵返之前D日記..睇返之前D日記..覺得自己好白痴

D日記係07年寫GA...戈時發生過一件事..都幾嚴重下..

E+睇返只會覺得戈時GE自己好傻...冇帶眼識人..個個都睇得出佢地有問題..

就唯獨自己睇唔出...仲要咁信佢地..咁依賴佢地..當我離開左戈個地方之後..先發現戈D係衰人..

因為佢地..我差D同我阿媽反面..好彩後來冇事..果然係  "旁觀者清,當局者迷"

就係因為發生過件咁GE事..我先學識保護自己..冇再咁易相信人..

又因為E件事..我先知原來阿媽真係好錫我...

E+林返..我應該多謝佢地先啱...係佢地令我成長.."多謝我GE仇人"

哈哈..真係 "經一事,長一智"  XD

跟住仲有D日記係寫中五GA...不過係最初戈時,,又係D極度低能GE野..

另外有兩篇係關於MICKY GA...一睇返..我又喊左出黎..我果然係一個好眼淺GE人...

計下數..MICKY都離開左我兩年幾LA...

好唔捨得..真係好唔捨得..我好想見返佢..但係已經冇可能..

到佢離開左我..先發現..原來我冇幫佢影過相..

到左E+想搵張屬於佢GE相睇下都冇...想要再見到佢..就要靠自己GE記憶..

但係我好驚..我E+對佢GE記憶已然變得好模糊..我驚我會唔記得佢係點GE樣..

養寵物真係會令人好傷心..因為始終都會有離別GE一刻...

我已經同我養GE寵物離別過好多次...記憶最深戈4次都係養狗..

COFFEE, CHOCOLATE, MICKY, 魔怪

我好希望我永遠都唔會唔記得你地..

發表時間:2010-02-12 05:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]