又係一次LONG TIME NO SEE LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Li派我唔知點解好有mood畫畫!
首先登場o的係朱古力!!! 佢係新年假o的時候畫的~

然後我再試畫Lolita~ (日期錯左)

睇完千草o的夢見天使之後跟著畫o的~(件衫係自創o的)

試下畫格仔裙~哀o左

再畫多一次~效果OK! (暫時係我最鐘意o的畫作之一)

去又一城亂遊o的時候無意中見到一件衫之後突然間o林到畫出o黎o的~

雜亂感覺o的晚裝仍然係我o的最愛~

係利用雜亂感覺畫o的的背面圖~參考圖:CF 3月號送o的撲克牌o的小梅紅心Queen

Give D意見La~
|