gloria0712
暱稱: [['◆°只想愛你﹎▂*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*V*
2007-04-02
哈哈
2007-03-03
無錯!
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
BISQUA!-M-
KAI琪
KAMA`BB:]
KaRY-`豬'*'':]
KaTHY豬`
KEnSoN :]
KIT
XX`的陶豬豬
小明
立:]
狗兒=]
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 12 月 29 日  星期五  
晴天



2006-12-29

     

   

哈哈'''我自己係度諗,..點解咁耐都無乜人黎睇咁呢`原來係我自己未打野..哇卡卡XDD:] 我明明記得有上黎嫁..不過忘了打耶`!!*哈`都唔記得有乜可以打...!AAAAA,,就是我的煩惱!,,不過..這是秘密來的:]

P.S. 立: 那是我只跟你1人說的哦..不要告訴別人哦!*..哈哈:x}

我發覺自己呢排好鍾意打歌詞..因為!*..某D野..
`留意歌詞BA!*

和他消失火花心要硬拖拖拉拉心要死
凡事也有限期 捏緊一泡空氣
縱使死心蹋地 仍受氣
假使爭氣 往事當一套戲

和他一起假使不快樂應該早一點跳機
無謂傷到真氣 就當純屬運氣
那分權利擁有他 純嬉戲
我的傷悲 獨個看戲要至想起

忘記了他 卻極愛
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無瑕
然後給他刮花

既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若必需公價
如果那代價不菲不怕

和他分手等於給我尋找新風景不要緊
磨滅當初心癮 便發現誰亦襯
別理會誰贈愛情運 誰走近
煥發身心 忘記過去也不算損失

REPEAT*
放生他 才讓我內心一朵花萌芽
新情人也許能代替

想 定會想他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無暇
然後給他刮花

既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若要等一下
隨心放任免得牽掛 不怕
未來一位總會等待我 別怕

====================================

刊登時間︰2006-12-29 03:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 25 日  星期一  
晴天



MeRRY CHRisTmaS!,,:]

     

   

今日超級唔知想點..又開心又唔開心..喊完又大笑'''都唔知咩事..約左牙哥同邊個邊個出黎玩..搞左好耐-V-''因為隻倉鼠無人理..好慘!*去完上環又中環..然後出左尖咀又去又一城..再出MK!*..之涕又係去返尖咀''''都唔知好嬲定好笑!!??*係中環見到個好可愛既小妹妹係度賣頸巾..又屎忽痕走去幫人買!.''哈哈..45蚊..都唔係好貴''不過我真係好鬼窮!,,哎''算啦..唔知點今日好想做善事..YOKO囉,,4條友行行下都可以唔見左個個囉.去到火車站..佢又走左!''點追牙!?你地唔好唔開心啦..>/\<'' 好無奈..去到尖咀!*比人串囉..哈哈,.牙邊個好似無梳頭咁..哇卡卡卡卡卡-P*...2點幾先走..好鬼凍..見到個牙婆賣餅..又走去幫佢買囉'''不過D餅餅又真係幾...難食既*-*'' 3條友打的出去MK..因為某人要搭車返屋企..之後上左大明的家!*佢竟然去訓教囉..OH MY GOODNESS=[ 睇返咁多集花樣..超正的*..

P.S. 鄧大爛屎忽 : 你個死人烏鴉口...你講乜中乜!*好黑人憎牙..你叫我仆街..我就真係差D仆街囉;.你話我屎忽..又搞到我屎忽痕去做善事''你話我當失路'''搞到我真係當失路,,,好邪牙你!*..鳴哇哇*!!! :[ 仲差我1張相牙!*..一定有機會嫁..呵呵=P

大明是藝名..小明是真名..中明是乳名呢!*:]超無奈囉,,不過係我地作的..哇哈哈XDD!*

刊登時間︰2006-12-26 05:25 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 23 日  星期六  
晴天



_!*,,,

     

   

好耐都無打NA!*,,,哈哈`..多謝我的FD'ZZZZ們*!...多謝你們的禮物!*..HELLO KITTY呢`去左整蛋糕n 曲琪'餅*..很高興!*,,成晚無訓..攰攰攰!*,,終於放假NA,,同我的死黨出街NA!* 掛唔掛住我呢?!*..唔准再打交牙..唔好挑起我牙!!*大家有咩損傷就唔好啦:}!*,, 過左咁耐..好似放低老公!*..放棄啦NA!*,,哇卡卡XDD!*'' 心中只有他:} 我唔想同牙JAY去街牙..更加唔想同佢拖手手*!..MY FD'Zzzzz..救我牙!*..

送首歌比各位失戀的人士!*,,

如果你不再出現
我的世界 還有什麼可貴
可惜不夠時間
讓我們試驗 什麼叫永遠

想念變成懷念 心動變成心碎
偏偏還會關切 你最後屬於誰

我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅

如果你從沒出現
我會不會 覺得快樂一些
可惜殘忍時間
總要把諾言 一點點摧毀
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

刊登時間︰2006-12-24 12:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]