| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
MeRRY CHRisTmaS!,,:]
    
     
    
|
今日超級唔知想點..又開心又唔開心..喊完又大笑'''都唔知咩事..約左牙哥同邊個邊個出黎玩..搞左好耐-V-''因為隻倉鼠無人理..好慘!*去完上環又中環..然後出左尖咀又去又一城..再出MK!*..之涕又係去返尖咀''''都唔知好嬲定好笑!!??*係中環見到個好可愛既小妹妹係度賣頸巾..又屎忽痕走去幫人買!.''哈哈..45蚊..都唔係好貴''不過我真係好鬼窮!,,哎''算啦..唔知點今日好想做善事..YOKO囉,,4條友行行下都可以唔見左個個囉.去到火車站..佢又走左!''點追牙!?你地唔好唔開心啦..>/\<'' 好無奈..去到尖咀!*比人串囉..哈哈,.牙邊個好似無梳頭咁..哇卡卡卡卡卡-P*...2點幾先走..好鬼凍..見到個牙婆賣餅..又走去幫佢買囉'''不過D餅餅又真係幾...難食既*-*'' 3條友打的出去MK..因為某人要搭車返屋企..之後上左大明的家!*佢竟然去訓教囉..OH MY GOODNESS=[ 睇返咁多集花樣..超正的*..
P.S. 鄧大爛屎忽 : 你個死人烏鴉口...你講乜中乜!*好黑人憎牙..你叫我仆街..我就真係差D仆街囉;.你話我屎忽..又搞到我屎忽痕去做善事''你話我當失路'''搞到我真係當失路,,,好邪牙你!*..鳴哇哇*!!! :[ 仲差我1張相牙!*..一定有機會嫁..呵呵=P
大明是藝名..小明是真名..中明是乳名呢!*:]超無奈囉,,不過係我地作的..哇哈哈XDD!*  |
| 刊登時間︰2006-12-26 05:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
_!*,,,
    
     
    
|
好耐都無打NA!*,,,哈哈`..多謝我的FD'ZZZZ們*!...多謝你們的禮物!*..HELLO KITTY呢`去左整蛋糕n 曲琪'餅*..很高興!*,,成晚無訓..攰攰攰!*,,終於放假NA,,同我的死黨出街NA!* 掛唔掛住我呢?!*..唔准再打交牙..唔好挑起我牙!!*大家有咩損傷就唔好啦:}!*,, 過左咁耐..好似放低老公!*..放棄啦NA!*,,哇卡卡XDD!*'' 心中只有他:} 我唔想同牙JAY去街牙..更加唔想同佢拖手手*!..MY FD'Zzzzz..救我牙!*..
送首歌比各位失戀的人士!*,,
如果你不再出現
我的世界 還有什麼可貴
可惜不夠時間
讓我們試驗 什麼叫永遠
想念變成懷念 心動變成心碎
偏偏還會關切 你最後屬於誰
我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅
如果你從沒出現
我會不會 覺得快樂一些
可惜殘忍時間
總要把諾言 一點點摧毀
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_  |
| 刊登時間︰2006-12-24 12:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 46 | »
|