gloria126
暱稱: 啤;D
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
..
....
XDD
怒吼 -3-
-3-
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


2006-07-02

                

                                     眼淺
                                                       同年紀 成為無悔知己 
                                         無條件 我錯有你肯包庇 
                                         白日夢發過多少遍 班房就是場地 

                                         *發覺你我一樣眼淺
                                       垂頭哭 要抱我也不丟臉
                                       答應我永遠開心 怎麼都不要食言
                                       道別後仍會相見

                                       翻開紀念冊 留低真摯贈言
                                       無論冷 還是暖 無論近 還是遠
                                       你要堅守不失 是信念

                                       翻開紀念冊 (一本紀念冊)
                                       留低感覺有許多
                                       無論你 還是我 曾做對 還是錯
                                       有了今天基礎 向光輝處直往*


刊登時間︰2006-07-02 08:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


2006-06-30

1234567890-=\1234567890-=\1234567890-=\1234567890-=\

琴日冇打日記...今日打番先∼

琴日就去左西貢日營>都ok開心啦..琴日成日都係同杯屎.茵茵.豬玲.嘉敏.如
一齊係k房>唱歌∼仲有d5年級+第2間既學校一齊!!

唉∼杯屎同玲就叻啦∼唱歌咁好聽......而我?冇面見人呀!!<人地都難聽到偷笑喇]]*
不過∼可能有小小因為第2間學校d人係到>令到我唔敢唱得太放膽。
因為佢地好賤格呀∼係到話我地先.之後我地咪同佢地串咀囉= =" 佢地比我地笑到

面都黃喇,佢地不甘示
弱>話比老師聽。點知佢地老師"罵"佢地<good!!
玩到3點幾就走∼∼其他人玩到好大汗>上到車勁臭>臭死我.杯屎同玲喇

所以要出動風善同"Tempo"呀
刊登時間︰2006-06-30 04:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


xD!

好黑人憎呀~成鬼日上唔到網...搞到又好耐冇打日記!
lee幾`日都冇咩好打喎......不過時間真係過得快>我地大約相對既日子得番10日左右
(唔計假期)!!

今日......唉>都唔知個關老師咩事~~比咁多功課 ><  做死人喇!! 明知聽日去日營
仲咁唔比面=.=   算。。唔好為左lee d野而激氣      `今日同靈 ~芬佢地打雨毛球
打得好激烈 好玩 好開心呀!!仲有..so ling>唔該你呀><幫我整番好個日記

               




刊登時間︰2006-06-28 07:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


熱死人了

哈哈。溫習堂同玲.靈.晴.葉志穎佢地玩到好開心呀

今日終於考完試喇∼好想知道成績呢!但係想知之如又驚低分
不過最黑人憎就係星期123又要做d低b模擬tsa@無聊到死
講番今日啦∼放左學就同淑玲>杯屎去左荃灣行街∼之後冇野睇又去葵芳
行左幾粒鐘∼腳好痛呀=.=   買左對良鞋.....

行到3點到就去喇﹏原本貪方便打算過馬路架...但係又好多車又冇紅綠燈
所以唔敢過。最後杯屎叫我行天"木喬" 唉...今日實再熱死人喇
等車好熱>等左好耐先有車.....

番到屋企好肚餓>>>食杯面>>>同豬玲傾左一陣就玩電腦 @@ 打日記唷

 
刊登時間︰2006-06-23 04:44 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


考試-︿-

唉!n年冇玩電腦喇!好辛苦呀考試>3<
仲有兩科...睇黎今次都唔方好得去邊喇。。
因為又小溫書>>    掛住睇tv同傾電話 =.=

真真真係好想快d考完試呀∼∼好想快d到下個星期4呀。
有得去西貢玩<發癲∼唔駛上堂!

刊登時間︰2006-06-21 12:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]