哼...
看完JOJO的BLOG忽然很DOWN
這是甚麼世界!?
有些人窮得可憐...(就像我)
有些人卻十分有米,去行街街SHOPPING,
還跑去BLOG寫得那麼驚天地,泣鬼神...
捅她...
冇天理...!
喂!你是在曬命嗎!?
你知不知道這個世界有很多窮人,(妒火燃燒ING...)
火滾...!把幾火...q>0<p
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
By-yahoo
001 ♥ 依家幾點 ? ;-8:24
002 ♥ 花名係咩 ? :D ;red-bu
003 ♥ 幾歲 ? :) ;-12
004 ♥ 中學定小學 ?o? ;-中學/3\
005 ♥ 讀邊間 ?o? ;-St.Cat
006 ♥ 依家緊唔緊張興唔興奮先 ?! ;-no-feeling
007 ♥ 對我第1次作100問有冇信心 ?;-no
008 ♥ Best fd有幾多個 ? ;-just2
009 ♥ GD fd 有幾多個 ? ;-Many
010 ♥ 夾埋有幾多個fd ? :o) ;-壹萬個
011 ♥ 依家除左做100仲有做咩 ? ;-無阿;]好專心甘做緊
012 ♥ 你既主壇係咩 ?;-no
013 ♥ 愛否3男 ? ;-nononono
014 ♥ 憎唔憎火星文 ? ;-少少甘啦
015 ♥ 你係咪火星人 ? ;-吳系v[]v
016 ♥ 對火星人有咩感覺 ? ;-好令.3.
017 ♥ 如果你係自貼區發現假相人會點 ? ;-留c0mment踢爆佢^__^
018 ♥ 愛做100問嗎 ? ;-no
019 ♥ 中意打書面語定口語 ? ;-2樣都鍾意
020 ♥ 最中意咩科目 ? ;-chinese
|