|
|
| 仲有一星期.. |
8號風球呀~~~
好大風&好大雨...
星期一終於買電腦喇~~
買左sony...pink!!!靚~~
媽媽又睇中左個mon,,
佢想我換我e+用緊既新mon...比佢
我就用佢新買既~~~
不過佢買既個個mon真係真係好靚既...
又係19吋~~~
但係我用緊呢個...用左一個月到咋!~~
聽日唔累既話...裝左佢先!!!
好好好.
仲有一星期,,,我就去澳洲lu~~~
好多人都唔捨得....
因為我太好了~~你地掛住我,,係應該嫁!!!
我一放長假就會番黎,,,
同你地行街~~
幫將會會考的人...加油呀!!!
買完電腦,,,去左食自助餐,,,
如果朝早除左8號~~呢日就會係我last day喇!!!
其實...我覺得自己幾堅強,,,,
聽到你說的話,,竟冇什麼感覺,,,
可能已有心理準備呱!!
|
|
刊登時間︰2008-09-24 05:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

| 2008 年 7 月 25 日 星期五 |
 | |
番工遲大到~~  |
今日8點30分醒左~~
死!!遲到啦~~
番到公司..足足遲左2個鐘!!!
電話係廳..聽唔到電話個鬧鍾響~~又因為琴日係冇知覺地訓左,,所以唔記得按個鬧鐘
但係好好訓~~
完全冇阻礙,,,!!!正~
今晚好想做一樣野~~
但係唔知放工後有冇mood~
唔知係咪同呀媽心有靈犀呢~
琴日想問佢攞錢..但係訓左~
但係一起身..走出廳~~發覺呀媽比左錢我~~
下下.....咁岩~...好驚添!!
我現在係公司,10點半番到黎...到e+都冇野做...lunch都係食三文治(本身應該係早餐!)
成朝搞日記,,,
今次已經盡量唔用jay黎做主題lu~
次次都用jay..真的有點悶了~
雖然我很喜歡他!

我自己整既雞皇飯...(d菜唔係我整)...
都似模似樣吧!!!
呢個就係我某一日既lunch啦~~

上星期一同小魚,皇上,pk去睇"街頭超人"....
睇戲之前既貼補玉照....歡迎觀看!!(埋黎睇下喇喂!!)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日上網見到"不能說的秘密"係日本既poster...

很多日文呀!!!!!
鬼識日文咩~
日本既"秘密"係中國既"秘密"!!
日本咁耐先上"不能說的秘密"嫁..
好.唔打lu~...
|
|
刊登時間︰2008-07-25 02:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

| 2008 年 7 月 2 日 星期三 |
 | |
交代下先~~  |
sorry~~有幾個人都話"你好耐冇打日記喇"...
咁講交代下d野啦~
畢業禮--冇得去~因為黑雨了!
補畢業禮---冇得去~因為去左日本旅行!!
搭飛機...我有桃花呀--係個日本人黎嫁~
比小魚影左相呀...OK靚仔嫁~~
但係我唔會公開將相既~~驚對唔住個日本人..
飛機DELAY~我訓左教~~佢簡接幫我潑涼(其實係佢熱,佢潑涼,潑埋我姐)
飛機途中.佢用電腦打E-MAIL...我又成日偷偷望佢打....
哈哈...睇下相~upload左好耐嫁啦!

↑日本既第一餐~食左幾舊先影,唔係本身咁小~

↑一對情人(嘜佢地同性戀嫁~)

↑偷影左人地既貴婦狗

↑見到富士山嗎?好靚呀!

↑↑↑↑↑呢個人就係導友喇!!!(指著果個)[佢叫呀nick呀!]

↑呢隻海盜船好靚!!

↑水花好靚呀!!

水山附近既溫泉位(但係唔浸得嫁!)

點解溫泉附近有貓既~~唔係怕水嫁咩??

↑溫泉蛋!!

↑d花又好靚

↑係富士急既旋轉木馬~~

↑富士急樂園入面有華納餐廳嫁...賓尼兔好靚~~我愛呀

↑迪士尼樂園....得我一個舉手咋!!!!好勁添

↑花車巡遊


↑唔好再話我件3似雞呀!!!

↑日本既最後一餐~

↑本身一個"急"去....番就多左3件野!!!好多野呀!!重死~

↑又一個b袋~~今次係anges b呀!!!~~~
番左一個禮拜工~~~番工好充實嫁~
仲健康左~早訓左~飲水多左!!!
我媽係一個重色輕女既人....
唉~~孝順係冇用~~礙手礙腳嫁咋~~
我第日拍拖實唔會搵呀媽一齊出街~~我一定唔會理佢!!
今日又同皇上傾做電燈膽真係好慘~~
所以日後拍拖~~千其唔好搵一個fd陪...好慘嫁~~
皇上話過,我失戀既話...佢一定會陪我<....你記住呀~~
不過我唸佢要等好耐lu~
因為我仲未搵到一個好好好既人!!!
比你睇下我公司先~~(不過e+轉左枱嫁啦!)


↑係日本,小魚幫我影嫁!!
好晏啦~~~聽日番工呀///訓lu~
下次再打~~~
有睇就留下言啦~~因為我upload d相....load左好耐呀!!!
please!!!!!!!  |
|
刊登時間︰2008-07-02 02:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

| 2008 年 6 月 1 日 星期日 |
 | |
| 很耐又冇打日記~~ |
個日記好似廢咁~~~
會考期間....冇上過~~~
會考筆試完了~~又冇上過~~
今日起床突然有種衝動想打日記~
但係又唔知打咩~~~
今日4:00pm起身~~
睡得太過開心了~~
自己的生理時鐘改變了~~
快來的畢業禮,謝師宴.....
不知怎樣,,,期待ing...但係又未準備好~~~
post下相先~~

哈哈~~相中相.....
我現在好像再自言自語~~因為冇人會睇我日記!!!
明天再打吧....相信明天不會悶!!bye~~ |
|
刊登時間︰2008-06-01 05:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

| 2008 年 3 月 8 日 星期六 |
 | |
| 有個騙錢佬係大埔出沒~~小心d佢!!(真事) |
今日10點起身~~~~整整整~~
11:04分出去補習~~~
補完去嘛嘛到食飯~~睇電視~~~
GOGOGO........
做做下英文..訓左教~~~~
訓到5點幾~~做做做.....
7點幾
食飯~~~補習~~~~
9點幾走得....世界變啦!!咁早放~~~~
咁就走去搭車車啦~~(係大埔明星出面個巴士站)
點知....等等下~~~
有個幾樣衰既人從遠處走黎..........之後仲問人攞錢~~~
先係問我前面的女人....個女人冇比~~
就問我....一見到我...就知我窮啦...仲問....
以下係對話過程:
佢:唔該..有冇5蚊可以比我?
我:冇呀~~
佢:咁有冇10蚊
我:(有冇咁煩呀)都冇喎!冇散銀~~~
佢:咁有冇20蚊~~~
我:冇呀....冇咁細呀...(死~~係咪講錯野)
佢:有冇5蚊呀...因為我唔夠錢搭車...
係呢時候...我望住佢d眼神......我覺得佢好樣衰...仲有少少扮可憐
我:冇呀~~我冇散銀呀(你想我講幾多次呀!!!!)
佢:5蚊都冇~~
我:冇~
佢就走左.....
隔離那個女人:你要惡d對佢先得嫁///佢就係睇你妹妹仔...先煩住你....我睇佢都係食白粉嫁啦~~我見過佢好多次~~
我即刻唸起~之前同小魚等小巴既時候..都見過佢...佢都有問過我地///初初以為佢想"唱"錢~~~我地亦都話冇散銀~~
前面個d靈糧師弟...真係比左$5~6,之前又問有冇$10..話想買包食~~~d單純既師弟又比佢.....真係完全騙錢~~
我搭既巴士既途中~~~想.....如果下次我扮聾..佢會唔會走呢~~~但係我又驚佢會唔知醜地拍我....
定係可以扮到好惡咁鬧佢.....做左好多假設~~
希望有睇呢日既日記既人...唔好比佢騙到你錢啦~~~
如果你地有任何其他對付呢d人既方法.....請留言!!thx~~ |
|
刊登時間︰2008-03-08 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|