2008 年 9 月 24 日  星期三 颱風
仲有一星期..

8號風球呀~~~

好大風&好大雨...

星期一終於買電腦喇~~

買左sony...pink!!!靚~~

媽媽又睇中左個mon,,

佢想我換我e+用緊既新mon...比佢

我就用佢新買既~~~

不過佢買既個個mon真係真係好靚既...

又係19吋~~~

但係我用緊呢個...用左一個月到咋!~~

聽日唔累既話...裝左佢先!!!

好好好.

仲有一星期,,,我就去澳洲lu~~~

好多人都唔捨得....

因為我太好了~~你地掛住我,,係應該嫁!!!

我一放長假就會番黎,,,

同你地行街~~

幫將會會考的人...加油呀!!!

買完電腦,,,去左食自助餐,,,

如果朝早除左8號~~呢日就會係我last day喇!!!

其實...我覺得自己幾堅強,,,,

聽到你說的話,,竟冇什麼感覺,,,

可能已有心理準備呱!!

刊登時間︰2008-09-24 05:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

         

                  

 



2008 年 7 月 25 日  星期五 晴天
番工遲大到~~ 尷尬

今日8點30分醒左~~

死!!遲到啦~~

番到公司..足足遲左2個鐘!!!

電話係廳..聽唔到電話個鬧鍾響~~又因為琴日係冇知覺地訓左,,所以唔記得按個鬧鐘

但係好好訓~~

完全冇阻礙,,,!!!正~

今晚好想做一樣野~~

但係唔知放工後有冇mood~

唔知係咪同呀媽心有靈犀呢~

琴日想問佢攞錢..但係訓左~

但係一起身..走出廳~~發覺呀媽比左錢我~~

下下.....咁岩~...好驚添!!

我現在係公司,10點半番到黎...到e+都冇野做...lunch都係食三文治(本身應該係早餐!)

成朝搞日記,,,

今次已經盡量唔用jay黎做主題lu~

次次都用jay..真的有點悶了~

雖然我很喜歡他!

我自己整既雞皇飯...(d菜唔係我整)...

都似模似樣吧!!!

呢個就係我某一日既lunch啦~~

上星期一同小魚,皇上,pk去睇"街頭超人"....

睇戲之前既貼補玉照....歡迎觀看!!(埋黎睇下喇喂!!)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日上網見到"不能說的秘密"係日本既poster...

很多日文呀!!!!!

鬼識日文咩~

日本既"秘密"係中國既"秘密"!!

日本咁耐先上"不能說的秘密"嫁..

 

好.唔打lu~...

 

刊登時間︰2008-07-25 02:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

         

                  

 



2008 年 7 月 2 日  星期三 晴天
交代下先~~ 愉快

sorry~~有幾個人都話"你好耐冇打日記喇"...

咁講交代下d野啦~

畢業禮--冇得去~因為黑雨了!

補畢業禮---冇得去~因為去左日本旅行!!

搭飛機...我有桃花呀--係個日本人黎嫁~

比小魚影左相呀...OK靚仔嫁~~

但係我唔會公開將相既~~驚對唔住個日本人..

飛機DELAY~我訓左教~~佢簡接幫我潑涼(其實係佢熱,佢潑涼,潑埋我姐)

飛機途中.佢用電腦打E-MAIL...我又成日偷偷望佢打....

哈哈...睇下相~upload左好耐嫁啦!

↑日本既第一餐~食左幾舊先影,唔係本身咁小~

↑一對情人(嘜佢地同性戀嫁~)

↑偷影左人地既貴婦狗

↑見到富士山嗎?好靚呀!

↑↑↑↑↑呢個人就係導友喇!!!(指著果個)[佢叫呀nick呀!]

↑呢隻海盜船好靚!!

↑水花好靚呀!!

水山附近既溫泉位(但係唔浸得嫁!)

點解溫泉附近有貓既~~唔係怕水嫁咩??

↑溫泉蛋!!

↑d花又好靚

↑係富士急既旋轉木馬~~

↑富士急樂園入面有華納餐廳嫁...賓尼兔好靚~~我愛呀

↑迪士尼樂園....得我一個舉手咋!!!!好勁添

↑花車巡遊

↑唔好再話我件3似雞呀!!!

↑日本既最後一餐~

↑本身一個"急"去....番就多左3件野!!!好多野呀!!重死~

↑又一個b袋~~今次係anges b呀!!!~~~

 

番左一個禮拜工~~~番工好充實嫁~

仲健康左~早訓左~飲水多左!!!

我媽係一個重色輕女既人....

唉~~孝順係冇用~~礙手礙腳嫁咋~~

我第日拍拖實唔會搵呀媽一齊出街~~我一定唔會理佢!!

今日又同皇上傾做電燈膽真係好慘~~

所以日後拍拖~~千其唔好搵一個fd陪...好慘嫁~~

皇上話過,我失戀既話...佢一定會陪我<....你記住呀~~

不過我唸佢要等好耐lu~

因為我仲未搵到一個好好好既人!!!

比你睇下我公司先~~(不過e+轉左枱嫁啦!)

↑係日本,小魚幫我影嫁!!

好晏啦~~~聽日番工呀///訓lu~

下次再打~~~

有睇就留下言啦~~因為我upload d相....load左好耐呀!!!

please!!!!!!!

刊登時間︰2008-07-02 02:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

         

                  

 



2008 年 6 月 1 日  星期日 陰天
很耐又冇打日記~~

個日記好似廢咁~~~

會考期間....冇上過~~~

會考筆試完了~~又冇上過~~

今日起床突然有種衝動想打日記~

但係又唔知打咩~~~

今日4:00pm起身~~

睡得太過開心了~~

自己的生理時鐘改變了~~

快來的畢業禮,謝師宴.....

不知怎樣,,,期待ing...但係又未準備好~~~

post下相先~~

哈哈~~相中相.....

我現在好像再自言自語~~因為冇人會睇我日記!!!

明天再打吧....相信明天不會悶!!bye~~

刊登時間︰2008-06-01 05:02 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

         

                  

 



2008 年 3 月 8 日  星期六 晴天
有個騙錢佬係大埔出沒~~小心d佢!!(真事)

今日10點起身~~~~整整整~~

11:04分出去補習~~~

 補完去嘛嘛到食飯~~睇電視~~~

GOGOGO........

做做下英文..訓左教~~~~

訓到5點幾~~做做做.....

7點幾

食飯~~~補習~~~~

9點幾走得....世界變啦!!咁早放~~~~

咁就走去搭車車啦~~(係大埔明星出面個巴士站)

點知....等等下~~~

有個幾樣衰既人從遠處走黎..........之後仲問人攞錢~~~

先係問我前面的女人....個女人冇比~~

就問我....一見到我...就知我窮啦...仲問....

以下係對話過程:

佢:唔該..有冇5蚊可以比我?

我:冇呀~~

佢:咁有冇10蚊

我:(有冇咁煩呀)都冇喎!冇散銀~~~

佢:咁有冇20蚊~~~

我:冇呀....冇咁細呀...(死~~係咪講錯野)

佢:有冇5蚊呀...因為我唔夠錢搭車...

係呢時候...我望住佢d眼神......我覺得佢好樣衰...仲有少少扮可憐

我:冇呀~~我冇散銀呀(你想我講幾多次呀!!!!)

佢:5蚊都冇~~

我:冇~

佢就走左.....

隔離那個女人:你要惡d對佢先得嫁///佢就係睇你妹妹仔...先煩住你....我睇佢都係食白粉嫁啦~~我見過佢好多次~~

我即刻唸起~之前同小魚等小巴既時候..都見過佢...佢都有問過我地///初初以為佢想"唱"錢~~~我地亦都話冇散銀~~

前面個d靈糧師弟...真係比左$5~6,之前又問有冇$10..話想買包食~~~d單純既師弟又比佢.....真係完全騙錢~~

我搭既巴士既途中~~~想.....如果下次我扮聾..佢會唔會走呢~~~但係我又驚佢會唔知醜地拍我....

定係可以扮到好惡咁鬧佢.....做左好多假設~~

希望有睇呢日既日記既人...唔好比佢騙到你錢啦~~~

如果你地有任何其他對付呢d人既方法.....請留言!!thx~~

刊登時間︰2008-03-08 10:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

         

                  

 



gloria9981
暱稱: Secret---欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
<依然范特西>Q版封面



站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed