最近真係有d攰....從心而發既疲倦 !!!
gathering果度搞到冇野好講....哈哈 !! 真係冇野好講 !!
依家唔想再理咁多野喇 ! 人地都話得我岩既 ! 好得閒咩 ? 做咩要幫手 ?!!
慶幸既係project都終於完成喇 !! 難得當中有一封letter係完全由自己親手作...
不過更估唔到既係...最後會搞到由自己一力承擔 =_= 先前都低估左自己 !!
前晚同佢出左旺角...感覺有d怪....其實呢種感覺都唔只一次
係我心境唔同左定係...??? ! 好唔自然...我覺得自己都唔同左 !!
今日睇左4個字書....睇到d令自己唔係咁開心既野....OMEN ??
乜鐘意一個人 真係可以單憑一d感覺say no既omen而卻步 ??
我暫時未做到呀 !!
其實心情真係麻麻地...返緊學都會有想落淚既時候....
感覺到...真係 " 左右做人難 "
我又諗到....點解自己會搞成咁 ??! 好悲哀吧 ??
我覺得自己真係變左 ?? 變得有d假 !! 可能都算係一種掩飾啦 ?
減肥既心又燃燒起來喇 !!!
今次係為d咩我都唔知 !!
但我真係好憎下下俾人叫我做肥婆 !!!
我就係要瘦俾你睇 !!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
分類: 未分類 |