係自己變左定係點 ?
開始覺得每一日都會有唔開心o既時候
講到前途 大學....好down 好灰
從前 同朋友們為到多采多姿o既大學生活而高談闊論
依家 好似冇咩人再同我講呢d咁正面o既野
只係不斷呻預科點樣慘法 當然自己係呻得最多o個個
諗返起 ce果陣真係肯做下pp就得 repeat後睇到有進步固然冇後悔
但係依家 完全唔知自己係度做緊咩
個心飛左去邊 ?? 同想像中真係差太遠...
從來冇試過讀書讀得咁挫敗
雖然話人比人比死人
但自己實在太唔爭氣呀 !!!
如果依家問我有咩煩惱呀
我諗真係多到數唔晒....
不如問下我有邊方面暫時係ok的...
可能自己真係太執著
心理真係出現左d問題喇...
居然為左好少好少o既事就想發脾氣 同人鬥氣 發火
好差 ! 連咁少o既野都控制唔住自己o既情緒 !
最後都忍唔住自己一個去左散步
睇黎心裡面堆壓o既野始終太多
一日唔settle好....一日都........
除左喊仲識得做d乜 ??
我已經變得愈黎愈懦弱喇 !!!
分類: 未分類 |