琴日已經踏入2006. . . .
但係我就覺得一D新年氣氛都冇 ~
牙爸仲話上年既同時. . .仲係得6度~同人去打邊爐 =.=
但今年既新年竟然好似十月既天氣. . .
今年雖然冇咩野慶祝 但係都算幾滿足啦
不過我玩得太過火喇 搞到依家仲趕緊功能
一日推一日 今日已經推無可推 竟然仲會響度打日記 我真係失敗啦= =
話時話都幾耐冇打過日記 @@
原本COEY約我去睇戲但我又= =”
咁岩前排返左山景你又咁岩約左人 真係冇緣牙 = =
唉...D功課真係多左好多~琴晚先做左少少....今日就要係咁衝喇
依家媽咪有野做 都算唔錯丫 我又FREE左 不過家務同脂肪都相對增加
成日比人話我....都幾想減 = = 但始終唔夠毅力
NEVERMIND 等我做得晒D功課...溫好書應付好個考試 我就要努力勒!!!
06年人馬座運程唔錯 ^^ 希望可以如我所願啦
學業要再進步... 對ACC.ECON呢D新科既期望都幾大~希望掂啦
目前ACC做數好似都唔係好熟....唔溫既話真係唔得....
唉.....中文仲有兩份紀錄要做...數學做剩一半...基教啦...英文未做過
希望今晚唔係挨通宵啦= =
每逢放一段假...我既心理...我既思想好似又唔同左....
對一D冇見一排...平日響身邊既人都自然會有種抗拒..唔知點解呢...MAYBE我有D內向
因為我覺得平日O係遊戲上同人溝通會比較RELAX 唔需要掩飾
同真人講野我太易唔据喇....但我唔會表達出黎....我諗如果呢D野再繼續累積...遲早又會有人事調動...
希望如果到時真係咁...會有人接濟我啦~
自己一個人
果真可以放鬆自己
但自己一個人的時候
始終會想得太多
無奈自己還未看得清 想得透
因為自己還未知道
誰是最值得信任的人
沒有信任 則會抗拒
唯有要把學業看得最重
分類: 未分類 |