考試未如理想
雖然只係考左一半
但已經被前面D科目擊倒晒我既信心
ACC MATHS 呢兩科令我最HURT
呢D冇得話靠唔靠腦 總之一句唔溫就唔掂 溫左都唔係好掂 ==
今日既MATHS令我覺得....
卷一做剩4-5題...(1題10分.1題9分)
唉~都唔知失左幾多分
仲諗住響卷二執返D分
原本頭半粒鐘岩岩做得切20題
以為掂啦...點知愈做愈耐..
最後15MINS仲做緊P.4 OF P.7
跟住係咁衝..後尾果D計角度既全部就嫁量度 哈哈 ==
希望牙SIR唔會"扇"人啦....
今次總分係200分...我既目標係140..
不過今次應該冇架喇....除返開有6字頭都算偷笑
聽日GEOG.[唔溫].SBA[盡量啦]
分類: 未分類 |