^~^ 初二嚕 ^0^
初二...
有親戚來拜年...嘿..有利是逗...
仲有個一歲表弟...好CUTIE...成日噴口水~
佢仲打左牙媽塊面幾巴...仲抓傷左佢隻眼下面D皮
細佬仲話BB幫我地報左仇
然後姑姐同埋華叔黎左食開年飯...
飽貝好好味!!!!