仲未做過功課><”
雖然幾好開心牙... 但係未做過功課...好似都幾多下架! 我連比人罰抄過50句都未搞掂 唉...唉...都唔知點解成日嘆氣... 真係懶牙我...不過相比以前已經好左好多喇.. 以前真係乜野功課都唔做架.... 我依家愈黎愈覺得我細佬好討厭牙! 已經咁大個人架啦∼仲要係度玩喎... 死仔包...成日玩人...