今朝返到去學校∼覺得好奇怪....
阿sze響度喊喎
又唔知咩事...所以有d驚
第一二堂....佢喊得最勁...見佢好火牙∼
失驚無神會比佢嚇親...
但之後都冇事啦∼
縫紉堂測驗∼我識晒....
點知無啦啦殺出個膳食測驗喎∼唉∼緊係唔識啦/.\
好似識得答兩題乍∼(唔知有冇忝)
lunch既時候唔知點解笑得咁勁喎∼
總之覺得勁好笑啦....
點知笑笑o下變左我比人笑
都唔知有咩好笑...
我係鍾意笑姐...但都唔鍾意比人笑= =”
最後果兩堂就係英文小測∼
平時上數學堂勁想快d打鐘∼
今日就想永遠唔好停
英文quiz對我黎講有d出人意外...
我諗住vocab會熟∼點知idoms好似仲易喎∼
今日好開心牙∼唔洗聽日交功課∼
我呢d咁勤力既學生∼緊係唔做住啦∼哈哈∼
所以今日就好清閒喇
分類: 未分類 |