今日都要返去學校牙.....唉∼
今日9點半起左身.... 10點半就出左門口返學校喇∼ 帶左3張bb相∼但人地話唔似樣喎 仲問我係咪帶錯 點會呢?!!! 個活動都幾無聊架∼不過都幾快完... 完左之後就去左食拉麵...好正牙 不過飲d湯飲到成肚水...好鬼飽.... 返到屋企果陣細佬仲霸住部電腦... 咁我咪瞓陣覺囉∼ 今日到冇咩特別事發生!∼!∼