今朝早....我叫牙爸帶我去旺角買衫...跟住佢就話ok..
過左一陣,佢話旺角咁遠,不如去屯市,我話旺角又平又靚喎,佢就話去元朗喇!∼
元朗d賣衫地方唔夠旺角咁集中...搞到我今日行死牙!
d衫又唔係好平喎
不過我都有收穫既∼買左一件長袖衫同埋一件外套∼
一件$90一件就$80...我覺得唔多平囉...
人地旺角先二三十蚊件...最多咪四五十蚊!
好彩∼我買果兩件衫我都幾鍾意∼
而且牙媽話遲d再帶我出去買
佢話牙爸唔識買女仔衫....
今日食左好多野牙∼好味
不過我都消耗晒啦∼仲可以減肥忝∼
如果唔係太熱...咁樣都幾好架∼
今日心情好好∼好開心
ya∼ya∼ya∼
分類: 未分類 |