今日””””成日都咁晏瞓牙∼
真係唔夠瞓
成日就瞓就瞓∼
上午就係咁過喇∼冇咩特別丫∼
今日講返琴日買果件衫∼
點知勁比人笑
唉∼算啦∼
都預左
而且到依家我都冇後悔∼
不過遲d都會去第度買
下午算係精神返d咁啦...
不過都係好悶
又係數學...
成日計黎計去....
放學同ling去左電腦室陪yan整野∼
但我都係去玩電腦架姐∼
冇幫過手∼哈哈
6點幾返到屋企∼就見到牙媽同細佬坐住係度等我落街食飯...
但我好滯牙∼於是佢地就買左盒意粉比我”叮”
好飽牙!∼食完野飲左5杯水∼仲唔夠∼
唔知點解呢∼∼∼∼?
成日都冇咩特別事發生∼∼∼∼∼
分類: 未分類 |