今日頭兩堂煮野食∼
今日我既效率快左好多喎∼
maybe係因為我同人分配晒工作...
我負責過水...曉負責洗碗...c敏負責抹碗∼
我覺得c敏好搞笑∼
佢抹碗好似冇抹過咁∼
當我過完水...
我直接就到佢格離...
等佢遞d碗埋黎∼
我又抹多次...我覺得好搞野囉∼
佢都睇住我重抹d碗架∼
pe堂考藍球∼
我覺得都幾好玩∼
大家都認真左好多...搞到好似好激烈咁=w=
返到去課室果陣∼個書包係地下牙
lunch慳錢行動開始左喇∼
我今日死慳死抵既成績:慳到兩蚊雞
牙爸話我打斧頭∼so今次唔比材料費我∼
要我自己比牙
$2做得d乜!!!
lunch之後覺得條腰開始酸∼最後3堂又悶喎∼
好鬼死晏瞓!
放左學去電腦室...
我一直跟住yan同ling...
yan簡直係帶我地玩遊花園∼
等左幾個字黃sir先黎喎∼
跟住竟然話偷走出去∼
出到去又話返去搵佢=w=
都唔知搞乜∼不過我覺得yan佢好好笑∼
唉∼條腰仲酸緊!
分類: 未分類 |