好彩唔洗返學姐∼
今日唔洗再返去學校∼ 所以可以留係屋企玩電腦! 最近呢開左新留言板..所以有好多野要改∼ 咪搞到冇乜寫日記囉∼ 不過唔緊要,我依家咪寫返囉! 但你地要兩個板到去架 今日我同細佬為左電腦而鬧架∼ 最後就搞到一齊喊收場∼ 佢好賤牙!佢比牙媽打...就搵我黎發洩 竟然吐d口水落我個枕頭喎∼抵佢比人打架!!! 哼!!!!!!! 繼續整留言板先