悶到發霉!
今日簡直係悶到嘔電牙∼ 冇出街...留係屋企...又同細佬爭電腦喎∼ 我算係輸左一半!(未做晒功課 ) 我搏命做搏命做.... 之前份星島得返教育版...財經版... 牙爸又話唔洗再買∼ 咁就被迫用教育版....教育呢家野我唔識架麻∼ 又唔係新聞喎.... 我嘔左成粒鐘牙 做完就玩一陣電腦...上材屋..見到有個比賽... 我參加左牙∼係設計校服架∼ 夜晚就落街食飯喇!!! 好悶牙