朝早嚮屋企玩電腦...
媽咪玩緊數獨..第一次過關17'幾
於是就話如果我17'之前都過到就比廿蚊我..
今日之內...點之嚮佢出門口之前我已經8'FINISH
哇哈哈哈哈哈....賺左廿塊錢耶!
之後玩到3點唔夠就STOP..
呢排部機成日斷線呢
做左陣運動~沖埋涼...
就同牙爸 & 細佬出去嚕!
我地去左TSUEN WAN先~
食左少少野...
途中比我BROTHER激死!!!!
真係好想拋棄佢...
但佢又跟實晒喎 = =
跟主行多無耐就搭車去TSING YI
咁早上到去都幾無聊...
但大表E無啦啦比左我 & 細佬每人一百蚊 =V=
有賺呢.....>3<"
之後睇下細佬打機...
D人差唔多黎齊~就開飯嚕...
食完坐嚮度發吽逗...
有時同表弟BB玩下...
好KAWAII呢....
UNTIL做女王的教室...
都幾好睇...都幾感動...
之後12點幾就走人嚕~~~
牙爸懶到死唔肯行去青衣城度搭車 =3=
最後唯有搭的...
(D錢益我同細佬好過 =V= 最多我地抬你過去搭車)
分類: 未分類 |