訓足10小時!!! 起身果然...
STILL TIRED...不能OVER 8小時啊!!!
食一個較平日豐富既早餐 ^^
(琴日買左咁多野食 = =")
之後都係冇做中文既心...
於是就....上網∼
ECON好累啊~!訓得多仲衰既!
ACC好精神...因為無時無刻都做緊數 = =
中文...練朗讀..錯字多到丫....XD
但派左作文好滿意 >V<
好少咁高分耶!
LUNCH去左德興食...
恐怖既事就係食完飯之後發生勒~
本來已經食到飽晒既我...
信錯賴顧問既投資方式...
結果回報十分之不理想 !!!
亦都有損我既身體 !!!
所以我決定左解顧賴顧問~起用孫顧問~
依家我仲考慮緊追唔追究返 !!!
返到去上CIT~牙SIR第一次冇返...
心情極之差..!!!!!!!!!!
注意 :: 並不是因為見唔到黃仔 !!!
而係飽到想嘔 !!! D朱古力真係靠害 !!!
之後扮下導師 WITH 牙KISUM...<<補底MISS
教兩位極之需要KISUM既學生...哈
最後咩都冇做過...
計數機 < 冇郁過
ACC < 冇郁過
走左去同KISUM & HIPPO姐姐傾計~
放學之後去左買CARD READER...
唔識用 =^= 冇USB插既...
點算 T^T" ???
分類: 未分類 |