睡眠不足呢...
星期日都要較鬧鐘...
不過為左溫書冇計啦∼"∼
COEY遲左半粒鐘...
哈哈~罰糖糖 !!!
之後在不佳既狀態下做左ACC HW
同埋做左三條極度簡單既CONTROL
跟住都係冇咩精神~
溫到點幾就諗住去TEA =.=
去到目黑要等多半個鐘~樣衰~
之後食三文魚腩啊~我鐘意 >V<
食完再買D零食就返屋企喇~
THEN就玩下電腦...
終於裝到個勁舞團喇~~
原來要更新~~~~
跳左成晚 >V<
不過等唔到牙詩上線 / \
自己一個玩.... =0="
玩到12點唔夠就訓....!!
分類: 未分類 | | |