想哭
今日都幾多事下...
HIPPO可能唔去得K聚....
CCY仲要考慮....
遲還圖書要PAY MONEY...
真係唔知點解有D想喊...
可能真係我本性啦...
反而好似係為自己咩都冇做過而想喊~
有心無力?不可能吧...
黎緊就UT....我係咪應該醒吾呢?
我真係好想好想讀中六牙!!
真係好辛苦.!!!!!!
我相信自己做得到既...
可是...
有好多野都唔係想點就點!!!
但我跟本未盡力過....
天啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我.....要讀中六牙!!!
我要與我的同學們一齊為中五會考奮鬥!!!
可是....
依然想哭...
個心弊住好耐喇!~!~!~
唉..........
好辛苦牙!!!!!!!!!!!!!