今日都冇乜咁笑過...
最多就啤下人咁啦∼
呢排成日都唔想笑...
死喇....又黎呢個狂想症啦...
成日諗埋d唔開心既野!搞到心情變得低落
其實我都唔係好清楚自己諗d乜...總之唔開心啦!
點解會咁架
咁樣好辛苦....><
maybe我真係有少少精神病啦∼
知道既話唔好話比人聽
如果唔係我怕我會錯手....
週會幾好笑...尤其係最尾果陣∼
英文堂變左中文謄文...我真係白痴架!
作咁多字∼又要謄返咁多喎
.
基教堂好悶...坐係度等食飯!!
lunch好無耐∼其實可能只係好小事∼
但都唔知點樣咁...都係唔開心啦
lunch之後又係中文堂喎∼
不過都唔算太悶....
放左學又去電腦室...
我一心諗住去玩電腦,點知就要做功課∼
做左成粒鐘
仲諗緊野....
希望你地明白我啦!
分類: 未分類 |