呢排掛住學用ps整圖....
冇乜點理呢個日記
其實逢親假期都冇乜野好寫架喇∼
真係唔知道寫乜好
今朝跟左牙爸牙媽落去食野...
食完就返屋企做功課...玩電腦
不過英文果份功課唔係好掂
慘..慘...
驚uniform text唔識忝
下午牙爸話出去新墟喎∼
佢問我去唔去...我緊係擰頭啦∼
跟住佢竟然話可能出去食sushi!
我本身真係想跟佢出去∼
但牙媽就話佢冇可能會帶我出去食!
最後我就冇跟到佢去
兩三點倒,我瞓晏覺,瞓到四點,牙爸佢地返左黎∼
原來佢地去坤記乍=w=
好彩冇跟到佢地姐
繼續玩電腦.....
分類: 未分類 |