今朝好早起身,琴晚好晏先瞓,但今日竟然好精神喎...
第一堂我同粟米偷偷地抄hw,但抄得好少∼咁就基商堂抄∼
抄抄下咁就做完喇∼隔左個小息又上基商...
好鬼肚餓牙∼個口又口淡淡喎...咁緊係想食糖啦∼
一知道如果最分就有禮物...就即刻踴躍答問題∼
其實都唔難丫∼贏左之後有糖食
數學堂d數唔識牙
如果係分開d屬性黎計就掂喎∼
依家一齊黎計就死!
唉.........test點算牙
lunch果陣牙詩又話傾旅行d野喎∼
點知食飯果陣大家都靜係傾閒計∼
牙詩神又係你!鬼又係你
放學要獨自歸家....好孤獨牙
返到去見到細佬企左係lift門出面
先記得牙媽琴日話出去青衣
突然間好想瞓覺
於是就入左牙媽間房瞓
好舒服牙
叫左細佬7點叫我∼
但最後我就黎8點先起身
晚餐食m記
今晚唔洗瞓lu∼咁岩啦∼可以溫習囉
分類: 未分類 |