剪左個新髮型...
今日好精神.... 默書識識地...但都唔係好掂 放左學去剪頭髮∼ 我覺得剪左之後好爽∼ 返到屋企...我細佬指住我黎笑牙! 真係冇見識 牙爸都話我好過之前∼ 死...好驚聽日比人笑><