relaxing....
測完驗...但今次唔會有太大既期望! 唔知點解呢∼maybe係因為都冇付出過啦... 聽日去旅行lu∼ 其實都唔想去...都係被迫先去架姐... 我細佬問我會唔會瞓唔著喎∼ 依家仲細咩?!去海洋公園都話姐 依家去邊度牙∼郊野公園喎... 我呸! 今日其中一件好值得令我開心既事∼ 就係我小學既班主任回左信比我∼ 仲鼓勵我要努力讀者∼ 真係好開心牙∼我一定唔會辜負佢對我既期望既! 今日唔係好想講自己d野∼遲d先講啦∼