潑屎姐∼生日快樂阿!
首先要係度講聲∼生日快樂阿∼潑屎姐∼呵呵∼ 今日d堂係就係悶左d∼但成日都幾開心丫... 成日都笑∼講真呢∼今日都幾好玩喎∼哈 放左學去影貼紙相*主角緊係潑屎姐啦∼ 唉∼我忍唔住笑..搞到有幾張影得好核突∼ 又比人笑喇!! 最衰牙yan又唔黎啦∼如果唔係實仲好玩牙! 今次影相我覺得好過上次∼唔知係咪因為cut左hair呢... 我好快又生日喇∼希望都好似今日咁咁開心啦∼