聽日同後日∼你地唔會見到我online架喇∼
因為玩過晒時間∼個貝戔木各brother又逐秒同我計喎∼
搞到我....
今日好熱牙∼諗住會涼返d∼但硬係覺得好熱∼
今日時間過得好快.....
頭兩堂cooking齋∼
我覺得唔錯丫∼可能我之前成日食掛∼
pe堂好辛苦牙∼
跑完樓梯果陣我呼吸得好辛苦∼
跟住做second traning我已經頂唔順∼
個心果度好痛∼頭又暈暈地喎∼
於是咪同miss講囉∼
休息左一陣精神晒
英文堂呢∼最衰又有人黎睇∼
搞到個班房好靜...想瞓覺
不過果個miss wong走左之後就冇咁悶lu∼
可能係因為作句果陣又可以玩下傾下計....
今日lunch竟然唔肚餓喎∼
呵呵∼難得一見牙∼
平時我頭兩堂已經開始隘餓喇!
食完飯果陣行去neway睇價錢∼
見到咁貴∼有少少失望囉∼
依家都未知道要幾錢∼
究竟放學果陣當係咩時段牙?!
吼∼問左好多人..都冇個答到我
如果唔過$50既話我都覺得ok∼
唔知點解一開頭話去唱k....如果依家又唔去∼
會有d唔開心架!!!!
地理堂果陣冇心機聽書∼又冇帶ws...
想瞓牙∼個個都冇聲出∼∼∼∼∼∼
數學堂等左好耐∼都冇miss出現∼
我真係諗住佢冇返架∼..
點知又會無啦啦出現喎∼唉∼
不過都好快過既∼又比成堆hw人做喇....
is堂去左隔黎課室睇tv∼
最初又就黎瞓著果隻∼
點知去到差唔多最尾果陣∼又覺得幾得意喎∼
當堂醒神晒喇∼
放學又係自己一個搭車
好采出到門口即刻有車...
如果唔係又要無聊企係度等
我好少會寫咁多野架∼∼∼∼∼∼
星期四再見吧∼∼∼
分類: 未分類 |