琴日LISTENING...
第一次做到發脾氣..
一路聽餅帶唱歌一路幻想如果可以掉筆就好 !!!
之後算係半直落咁溫ECON..
溫到9點幾先離開SCH !!
黑蚊蚊好得人驚....但同時又有成功感AGAIN...
今朝繼續溫ECON ECON !!
呢D生活都唔係人黎架!!
但係為左....MOCK既分數 ????
4粒鐘咁就完左....
個個都未訓醒...
口齒不清..語病很多...= =
我都唔知自己講過D咩野出黎喇...
份..卷...唔係真係好難..
但精神真係差左D囉 !!
錯埋D野真係發雞盲 /___\
算數啦 !! 希望....果幾餐飯唔洗輸得咁慘... = =
考完晒...提早左咁用左果個SECTION..
THAT'S MEAN FRI...SAT...SUN要直落溫PA...GD! =_=
第一次玩高達...好搞笑...朱仔應該好無奈吧 !!^^"
第一次玩馬機...仲搞笑 =_=
始終都係最愛拍拍機....
但冇人陪我玩都係冇癮...
由頭到尾...大頭&民風實在太多野講...
我已經攰到比唔到反應...
成日聽人發UP瘋..念咒語 & 傻笑..
我好快又會神經失常...
今晚真係要叉爆電 !!! =3=
得返PA乍 >_<!!!
得返個幾月乍 !! OH NO !