gloria : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
Be Joyful Always
 
 
 
我 的 資 料

暱稱: 歌莉婭
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
平常心呀平常心 !
心病
一星期自我隔離
2009-07-23
2009-07-20
日 誌 分 類
全部 (756)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 756
留言總數: 296
今日人氣: 2
累積人氣: 13881
RSS Feed
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天

 

 

MOCK到傻左...

琴日LISTENING...

第一次做到發脾氣..

一路聽餅帶唱歌一路幻想如果可以掉筆就好 !!!

之後算係半直落咁溫ECON..

溫到9點幾先離開SCH !!

黑蚊蚊好得人驚....但同時又有成功感AGAIN...

 

今朝繼續溫ECON ECON !!

呢D生活都唔係人黎架!!

但係為左....MOCK既分數 ????

4粒鐘咁就完左....

個個都未訓醒...

口齒不清..語病很多...= =

我都唔知自己講過D咩野出黎喇...

份..卷...唔係真係好難..

但精神真係差左D囉 !!

錯埋D野真係發雞盲 /___\

算數啦 !! 希望....果幾餐飯唔洗輸得咁慘... = =

考完晒...提早左咁用左果個SECTION..

THAT'S MEAN FRI...SAT...SUN要直落溫PA...GD! =_=

第一次玩高達...好搞笑...朱仔應該好無奈吧 !!^^"

第一次玩馬機...仲搞笑 =_=

始終都係最愛拍拍機....

但冇人陪我玩都係冇癮...

由頭到尾...大頭&民風實在太多野講...

我已經攰到比唔到反應...

成日聽人發UP瘋..念咒語 & 傻笑..

我好快又會神經失常...

今晚真係要叉爆電 !!! =3=

得返PA乍 >_<!!!

得返個幾月乍 !! OH NO !


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 gloria 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]