REALLY NICE DAY !!!
今日真系心情好好牙!!!
頭兩堂中文堂去左小聖堂排戲...
好好笑 *V* 我既RECORD係一次 笑 & 兩次 背台...哈哈
本來KISUM成績都唔錯..~不過MISS都讚佢喎 ~ 呵
嚮歡樂中渡過呢兩堂 /\/\
小息陪牙亭買野飲..我又食左串紅腸喎 = ~ =
SPEAKING牙孫孫唔見左張紙...搞到要爆肚..好笑
PATHER又叫晒我地出去...我好無奈~
跟住成班要一齊讀英文果陣~我同KISUM嚮度......(閱讀全文)
....
朝早遲左少少先出到門口...
嚮OK買兩個CAKE仔做BREAKFAST
頭兩堂I-CAN課..
我覺得MISS LEE講得幾好...冇咩悶場
我好留心聽MISS講野 講到目標都唔知點勒~
英文堂趕做個SHORT WRITTING...
MATHS識識地...
ACC堂QUIZ...好好采我岩左..吐氣揚眉!!!!
LUNCH又係去坤記食麵..幾肚餓下~
之後中文堂落禮堂排戲..都幾好玩~~
PE堂考排球..今次唔多掂呢......(閱讀全文)
@@
®玩法:[[要打出10個或以上你喜歡TAG你既人的野* 再傳至5個或以上的朋友*]]可以TAG番TAG你果個GA!!
TAG我既小朋友 :賴賴
我喜歡你_可愛
我喜歡你_喜歡笑 &nb......(閱讀全文)
[ 此日誌受密碼保護 ]
O...
冇時間食早餐 =~=
中文兩堂去左上聯課...
得我同KISUM坐耶...有點暈....XD
MATHS堂~~晏訓...但我死頂
冇做過任何野~SO都唔知自己係識唔識 ~"~
小息牙婷陪我買魚蛋食...
ENG堂MISS WONG冇返~
又被中文霸佔了 =V=
LUNCH坤記~~D面好勒牙!!!!!!!!
之後都好似冇咩點上堂~
ACC MISS冇返來......(閱讀全文)