今日頭6堂都係去低座度上 =v= 所以係咁來回....共6次.... 時間真係過得好快喔~不過就惹到陳SIR =口=" 所以我立定決心...要好好聽書.... 電腦堂果陣真係幾炆...都唔知牙SIR講乜叉野... 又要返屋企做HW....唉.... LUNCH同埋SUEN & SUM一齊行... 呵呵...去到食腸粉果度佢地就要坐底... 我同賴賴就抽到漢陽宛...不錯! 之後MATHS堂我真係冇訓過覺... 但D野對我黎講都唔簡單...皆因之前自己冇留心聽......
(閱讀全文)
分類: 未分類 |