琴日考完中文口試 好緊張丫 有個女仔好勁 我想開口講o既時候 就比佢開口講左啦 而且仲要講哂我想講o既野=.= 好彩之後都有機會講到野 希望唔會太低分啦~ 最近返工都幾開心 D阿姐都好疼我同So芷 仲比我地今日放假添 不過我同So芷都唔係咁想放假 因為(搵少$240) 前幾日用熱熔膠槍個陣燙到手指尾 起左個水泡 原先個水泡都無噤犀利 之後返到屋企就腫起左 細佬話個水泡似粒[聰明豆] (又真係幾似wo,不過細粒D) So芷就比把剪刀扴親手 ~>星期一又要返工啦 加油!