|
幾日前.我認識咗一個人,佢講o既野好得意,佢個樣好Q~佢好人到好可愛tim~佢係讀緊F.7ga~
*****************************************************************************
呢幾日好煩呀~~Maths 要Quiz啦~好難做呀~死得啦~中文又要Dicta 喎~唉~~~~~=.=""
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
田徑好正呀~長江兄加入咗lo~佢好鬼Qge姐~
##############################################################
早會果時~
我同呀戴見到劉性聰係到左穿右插喎~係人之中~好好笑呀~都F.3啦仲咁...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
李振鵬同雷子立一齊(杯葛)長江兄呀.....衰人呀~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
happy啦總之就~ |